Roxxi: Πολιτική Επιστροφών & Αλλαγών

Στο Roxxi, θέλουμε να είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την αγορά σας. Εάν, για οποιονδήποτε λόγο, επιθυμείτε να επιστρέψετε ή να αλλάξετε ένα προϊόν, η διαδικασία είναι απλή και γρήγορη, σύμφωνα με τους παρακάτω όρους:

 

1. Προθεσμία Επιστροφής/Αλλαγής

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ή να αλλάξετε οποιοδήποτε προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας.

2. Κατάσταση Προϊόντος

  • Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση, αχρησιμοποίητο, μέσα στην αρχική του συσκευασία και με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα (π.χ., απόδειξη αγοράς).
  • Σε περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από κάποιο δώρο, αυτό θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν. Διαφορετικά, η αλλαγή ή επιστροφή δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί.

3. Σημαντική Διευκρίνιση (Λόγοι Υγιεινής)

Για λόγους υγιεινής, δεν γίνονται δεκτές επιστροφές ή αλλαγές σε σκουλαρίκια. Παρακαλούμε να το λάβετε υπόψη πριν την αγορά σας.

4. Διαδικασία Επιστροφής/Αλλαγής

  • Βήμα 1: Επικοινωνία
    • Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο info@roxxi.gr ή τηλεφωνικά στο 2102776126 για να μας ενημερώσετε για την επιθυμία σας να επιστρέψετε ή να αλλάξετε ένα προϊόν. Θα σας καθοδηγήσουμε για τα επόμενα βήματα.
    • Μπορείτε επίσης να μεταβείτε στην σελίδα (Φόρμα Επιστροφής) για να βρείτε τη φόρμα επιστροφών και να την συμπληρώσετε.
  • Βήμα 2: Προετοιμασία Πακέτου
    • Συσκευάστε προσεκτικά το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε στην αρχική του συσκευασία, μαζί με την απόδειξη αγοράς. Βεβαιωθείτε ότι είναι πλήρως προστατευμένο, ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά.
    • Σε περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από κάποιο δώρο, αυτό θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν. Διαφορετικά, η αλλαγή ή επιστροφή δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί.
  • Βήμα 3: Αποστολή
    • Αποστείλετε το δέμα στη διεύθυνση που θα σας υποδείξουμε κατά την επικοινωνία.

5. Έξοδα Επιστροφής & Αλλαγής

     ACS Επιστροφές:

  • Επιστροφή Χρημάτων:
    • Το κόστος ανέρχεται στα 3,80€ (3,80€ έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος).
    • Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή χρημάτων επιβαρύνουν τον πελάτη.
  • Αλλαγή Προϊόντων:
    • Το κόστος ανέρχεται στα 7,60€ (3,80€ έξοδα επιστροφής προϊόντος και 3,80€ αποστολής νέου προϊόντος).
    • Τα έξοδα επιστροφής και αποστολής για την αλλαγή επιβαρύνουν τον πελάτη.

      BOX NOW Επιστροφές:

    • Επιστροφή Χρημάτων:
      • Το κόστος ανέρχεται στα 2,5€ (2,5€ έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος).
      • Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή χρημάτων επιβαρύνουν τον πελάτη.
    • Αλλαγή Προϊόντων:
    • Το κόστος ανέρχεται στα 5€ (2,5€ έξοδα επιστροφής προϊόντος και 2,5€ αποστολής νέου προϊόντος).
    • Τα έξοδα επιστροφής και αποστολής για την αλλαγή επιβαρύνουν τον πελάτη.

6. Διαδικασία Επιστροφής Χρημάτων

  • Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον αρχικό τρόπο πληρωμής και στον αρχικό πελάτη.
  • Η επιστροφή των χρημάτων σας εξαρτάται από τον αρχικό τρόπο πληρωμής :
    • Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα: Ακυρώνεται η χρέωση της κάρτας σας και τα χρήματα επιστρέφονται στην κάρτα σας.
    • Apple Pay: Η διαδικασία είναι ίδια με τις κάρτες. Το ποσό επιστρέφεται στην κάρτα που έχει συνδεθεί στο Apple Pay σας.
    • Google Pay: Ισχύει η ίδια διαδικασία με τις κάρτες και το Apple Pay. Το ποσό επιστρέφεται στην κάρτα που έχει συνδεθεί στο Google Pay σας.
    • PayPal: Αν η πληρωμή σας έγινε με την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα που έχετε συνδέσει στο PayPal, η επιστροφή θα φανεί στην κάρτα σας. 
      Αν η πληρωμή έγινε από το υπόλοιπο του PayPal σας ή από συνδεδεμένο τραπεζικό λογαριασμό, τα χρήματα θα επιστραφούν στο υπόλοιπο του PayPal σας.
    • IRIS: Το ποσό επιστρέφεται στον τραπεζικό λογαριασμό σας μέσω IRIS.
    • Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό: Είναι απαραίτητο να μας υποδείξετε τον αριθμό IBAN του τραπεζικού σας λογαριασμού (και το όνομα δικαιούχου, το οποίο πρέπει να είναι το ίδιο με το όνομα της παραγγελίας) όπου και θα πιστωθούν τα χρήματα των προϊόντων που επιστρέφετε.
  • Το ποσό της επιστροφής θα κατατεθεί εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από τη μέρα παραλαβής του δέματος από εμάς, αφού αφαιρεθούν τα αντίστοιχα έξοδα επιστροφής.

7. Ειδικές Σημειώσεις

  • Προβληματικό Προϊόν: Εάν το κόσμημα/προϊόν που παραλάβατε είναι προβληματικό, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας εντός 3 ημερών από την παραλαβή στα τηλέφωνα μας ή μέσω email, και θα λύσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα υπάρχει σχετικά με το προϊόν.
  • Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνιση, είμαστε στη διάθεσή σας.

    Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2102776126

    Email: info@roxxi.gr